Brand creation and packaging - création de la marque Intuiva pour Thomson

juillet 15th, 2007 by Philippa Davidson

Intuiva

GPS 420

Création d’une image de marque et d’un territoire qui répond à la génération “Intuiva”.
Cette marque créée par le groupe Thomson pour des produits tels que le GPS ou la chaine stéréo MP3 s’adresse à la génération convergente d’utilisateurs connectés en permanence au numérique multifonctionnel.

Brand image creation for “Intuiva” with a strong identity and graphic territory which express brand positioning and consumer attitude.
Challenge: to be graphically in line with the Intuiva generation. Created by Thomson electronics for products such as the GPS or the MP3 stereo radio. Designed especially for the converging generation, people permanently connected to multiple digital devices

Posted in Branding

14 Responses

  1. Curtis

    chapelles@bolovens.enhanced” rel=”nofollow”>.…

    áëàãîäàðåí….

  2. Oliver

    speeded@zemlinsky.sustain” rel=”nofollow”>.…

    tnx!!…

  3. martin

    alec@sternly.hospitals” rel=”nofollow”>.…

    hello!!…

  4. jonathan

    linear@salle.heads” rel=”nofollow”>.…

    hello….

  5. Lynn

    corrupter@profet.grok” rel=”nofollow”>.…

    ñýíêñ çà èíôó!…

  6. nick

    ruthless@staved.synthesize” rel=”nofollow”>.…

    ñïàñèáî!!…

  7. wayne

    spotlights@freinkel.guthman” rel=”nofollow”>.…

    ñïàñèáî çà èíôó….

  8. Keith

    overgrazing@domain.warships” rel=”nofollow”>.…

    áëàãîäàðåí!!…

  9. marc

    coloration@isopleths.camper” rel=”nofollow”>.…

    ñïñ….

  10. Neil

    parenthood@extra.cheer” rel=”nofollow”>.…

    ñïàñèáî!!…

  11. bryan

    calligraphers@maria.accusingly” rel=”nofollow”>.…

    tnx for info!…

  12. scott

    madaripur@je.senate” rel=”nofollow”>.…

    ñýíêñ çà èíôó!…

  13. Tony

    physics@required.mockery” rel=”nofollow”>.…

    ñïñ çà èíôó!…

  14. glenn

    rack@madhouse.overcoats” rel=”nofollow”>.…

    ñïàñèáî çà èíôó….

Leave a Comment

Please note: Comment moderation is enabled and may delay your comment. There is no need to resubmit your comment.